Česky    English
Skip Navigation Links
Vynechat navigační odkazy
Home
Inovace
Lidské zdroje
Pro podnikatele
Obchodní snídaně
Vynechat navigační odkazy
Aktuality
Inovační vouchery
RIS 3
Pakt zaměstnanosti
Projekty / Aktivity
Pro studenty a školy
Dokumenty
Kontakty
Odkazy
RSK
Kontaktní místo
Již proběhlo ... 
 
 

24. 5. 2017
_________________________________________________________________

Již desáté akce se dočkali zájemci o obchodní snídaně, která se tentokráte konala v kavárně Cafe and Bistro Karlovy Vary sídlící v prostorách podnikatelského inkubátoru Kanov. Vynikající snídani doprovázela přínosná prezentace Ing. Tomáše Krištofa ze společnosti Studio Fresh Net na téma „Webdesign není obrázek“ nastíňující ideální nastavení spolupráce mezi webdesignerem a zadavatelem webových stránek. Mimo zkušeností s tvorbou webových prezentací si mohli účastníci vyměnit také zkušenosti ze svého oboru podnikání a rozšířit síť kontaktů. Díky účasti zástupců z veřejné sféry získali zástupci firem Karlovarského kraje přehled o potenciálních zdrojích získávání zaměstnanců pro své firmy.

Více fotografií z poslední akce naleznete ve fotogalerii obchodních snídaní.

Děkujeme za Vaši účast a těšíme se na naše další setkání.

31. 5. 2016
_________________________________________________________________

V příjemném prostředí restaurace ŠPUNT & KNOFLÍK Company se ve středu 25. května 2016 konalo další setkání seriálu obchodních snídaní pořádaných Karlovarskou agenturou rozvoje podnikání. Dvanáct zástupců nejen z podnikatelského prostředí, ale také neziskové sféry, využilo možnosti vyslechnout dva zajímavé příspěvky a potkat se se zajímavými lidmi.
Prvním blokem obchodní snídaně provázela všechny zúčastněné Ing. Gabriela Kratochvílová - vedoucí oddělení projektů EU z Úřadu práce. Prostřednictvím několika představených projektů („Rodina není překážkou v KK“, „ Zdravotní postižení není hendikep v KK“, „Využij pracovní příležitost v KK“, aj.) uvedla zúčastněné hosty do problematiky nových možností spolupráce firem a Úřadu práce v Karlovarském kraji. S ohledem na rozpoutanou debatu a množství otázek směřujících k prezentovanému tématu, lze konstatovat, že tyto informace měly pro účastníky snídaně bohatý přínos. Následoval networking, který poskytnul prostor pro bližší seznámení účastníků a vzájemnou výměnu vizitek.
Druhý blok byl věnován tématu „Co pro Vás může udělat kouč“. Alena Wendlerová (akreditovaný profesní i osobní kouč) představila všem zúčastněným techniky a smysl koučinku zaměstnanců ve firmách. Svým přístupem k práci – chování velkého respektu ke klientovi a ke všem jeho potřebám na cestě vpřed, jistě upoutala ne jednoho posluchače.
Posledním krátkým vstupem obohatil přítomné Ing. Aleš Procházka představením kurzu paměťové techniky nejen pro manažery, jež byl zároveň i pozvánkou na připravovanou akci dne 26. 5. 2016.
Rádi Vás uvidíme na dalším setkání, o kterém Vás budeme včas informovat. 

 

2. 3. 2015
_________________________________________________________________

Ve středu 2. března se v hodovní síni Statku Bernard v Královském konala další Obchodní snídaně, která byla tématicky zaměřena pro stávající nebo budoucí majitele nemovitostí. 
Ing. Martin Kubový ze společnosti Remax představil strategii firmy a její snahu o rozšíření v Karlovarském kraji a podělil se s účastníky o osobní zkušenosti s investicemi do nemovitostí.

Na závěr celé akce připravil Petr Lněnička z firmy Vertical Images, s.r.o. se svými spolupracovníky zajímavé překvapení pro všechny zájemce v podobě praktické ukázky provozu dálkově ovládaného bezpilotního letadla. Koho neodradilo nevlídné počasí, měl výjimečnou možnost sledovat svůj obraz z výšky několika metrů snímaný kamerou v infračerveném spektru - tzv. termovizní video.

Všem účastníkům děkujeme za jejich čas, dotazy i připomínky.
Další fotografie, najdete ve Fotogalerii
Přesný datum i téma příští Snídaně oznámíme v nejbližších dnech na hlavní stránce projektu

 

6. 10. 2015
_________________________________________________________________

V úterý 6. října se uskutečnila další Obchodní snídaně, která se tentokrát odehrála v příjemném prostředí Resortu Stein u Chebu. Akce se zúčastnilo 13 osob z 10 společností. Vedle zástupců Krajské hospodářské komory Karlovarského kraje, kteří se rovněž podíleli na organizaci tohoto již tradičního setkání podnikatelů, jsme přivítali především představitele společností nabízejících různé služby.
Po stručném představení projektu podnikatelských snídaní jsme si vyslechli krátké prezentace účastníků, z nichž některé nastartovaly neformální diskuzi, do které se volně zapojovala většina přítomných účastníků.
Po přestávce na kávu a chutnou snídani zahájil svou přednášku Ing. Aleš Procházka z firmy a.i.m.Agentur s.r.o., který ve svém zajímavém vystoupení vysvětlil, jak vzájemně komunikovat a jakých chyb se vyvarovat při komunikaci s obchodním partnerem.
Po skončení Obchodní snídaně měli zájemci navíc možnost zúčastnit se komentované prohlídky Resortu Stein včetně ekofarmy a minizoo.
No, kde jinde v našem kraji si pohladíte australského pštrosa?

Všem účastníkům děkujeme za jejich čas, dotazy i připomínky.
Další fotografie, které zachycují atmosféru Snídaně, najdete ve Fotogalerii
Přesný datum i téma příští Snídaně oznámíme v nejbližších dnech na hlavní stránce projektu

 

24. 3. 2015
_________________________________________________________________

V úterý 24. března se opět sešli představitelky a představitelé místních firem v Centru vzdělávání Dvorana v Karlových Varech na další Obchodní snídani.

Setkání mělo již tradiční průběh – Jana Michková z agentury KARP představila koncept podnikatelských snídaní a poté všichni účastníci krátce představili sebe a své podnikání. Jednalo se o oblast poskytování služeb (hotelové, prodej kosmetiky a tradičních výrobků, grafické a designerské služby, tisk, výroba a prodej koženého zboží) a neziskový sektor.
Nejzajímavější částí Obchodní snídaně byla přednáška paní Martiny Klánové, vedoucí oddělení zaměstnanosti Úřadu práce ČR z pobočky v Karlových Varech. Poskytla informace o všech formách spolupráce úřadu s firmami a podrobně představila aktuální projekty, které mohou místní zaměstnavatelé využít při hledání nových zaměstnanců, ale také při vzdělávání svých současných pracovníků.
Akce se tentokrát zúčastnilo 12 osob z 9 společností.

Všem účastníkům děkujeme za jejich čas, dotazy i připomínky.
Další fotografie, které zachycují atmosféru Snídaně, najdete ve Fotogalerii.
V těchto dnech připravujeme již další Obchodní snídani, která se bude konat v červnu 2015. Sledujte hlavní stránku projektu.

 

23. 1. 2015
_________________________________________________________________

Dne 23. ledna 2015 proběhla v Centru vzdělávání Dvorana v Karlových Varech další Obchodní snídaně, která byla tentokrát zaměřena na destinační management pro Karlovy Vary. Akce se zúčastnilo 24 osob převážně z Karlových Varů, jejichž oborem činnosti nebo zájmu je hotelnictví, služby ubytování a pohostinství, MICE, interiérový a grafický design, lázeňské služby, vzdělávací kurzy a služby cestovního ruchu obecně.

Po krátkém vzájemném představení každého účastníka a aktivit jeho firmy zahájila svou prezentaci konceptu a fungování destinační agentury paní Hedvika Gabrielová ze společnosti CVD s.r.o. Výchozí situace v řešení propagace a poskytovaných služeb pro turisty v Karlových Varech není uspokojivá a neodpovídá současným světovým trendům. Destinační management na úrovni města Karlovy Vary a jeho okolí by podmínky pro návštěvníky určitě zlepšil a pomohl rozvoji cestovního ruchu. V diskusi všichni zúčastnění vyjádřili souhlas se vznikem destinační agentury v Karlových Varech, ale také zde zazněly podněty a připomínky k jejímu zaměření a fungování i informace o předchozích nezdařených pokusech. Zájemci o účast v agentuře se budou dále scházet a připravovat podmínky pro její činnost. KARP bude vývoj v této oblasti dále sledovat a v případě potřeby zprostředkuje informace zástupcům Karlovarského kraje.
Z dotazníku, který měli možnost účastníci vyplnit, zazněla spokojenost s konceptem obchodních snídaní i průběhem celé akce. Žádaná témata na další setkání jsou: dotační možnosti pro malé firmy, obchod a marketing, vzdělávání, možnost využít dotace pro rozvoj Karlovarského kraje, dotační možnosti pro obce a města, podpora úřadů práce firmám a orientace na mladé.
Fotografie z akce najdete ve Fotogalerii.

V nejbližších dnech připravíme další Obchodní snídani, která se bude konat v březnu. Přesný datum i téma příští Snídaně oznámíme v na hlavní stránce projektu.

 

19. 11. 2014
_________________________________________________________________

19. listopadu 2014 se uskutečnila v Centru vzdělávání Dvorana v Karlových Varech další Obchodní snídaně, které se zúčastnilo 14 osob z 11 společností. Vedle zástupců finančních a bankovních služeb jsme přivítali představitele softwarové společnosti, grafického studia, podnikatele z oblasti cestovního ruchu, hotelnictví a agenturních služeb a dvě interiérové designérky.
Setkání mělo již tradiční průběh – představení projektu podnikatelských snídaní a krátké prezentace účastníků. Nově využili možnost delšího představení svých aktivit paní Hedvika Gabrielová, která představila koncept Destinační agentury v Karlových Varech a Richard Šmíd, který ukázal výhody komplexního systému objednávek tisku používaný ve společnosti Polypress.
Po krátké přestávce s kávou a občerstvením si vzala slovo Dana Šmídová Křesinová z firmy DK design a vysvětlila systém práce s barvami v pracovním interiéru a to, jak změna designu může ovlivnit zvýšení produktivity práce.

Všem účastníkům děkujeme za jejich čas, dotazy i připomínky.
Další fotografie, které zachycují atmosféru Snídaně, najdete ve Fotogalerii.
V nejbližších dnech připravíme další Obchodní snídani, která se bude konat v lednu 2015. Přesný datum i téma příští Snídaně oznámíme v nejbližších dnech na hlavní stránce projektu

 

24. 9. 2014
____________________________________________________________________

Dne 24. září 2014 proběhla v Centru vzdělávání Dvorana v Karlových Varech již třetí Obchodní snídaně, které se zúčastnilo 22 osob ze 16 společností. Na setkání jsme přivítali zástupce z různých oblastí podnikání – výroba pracovních oděvů, finanční a bankovní služby, sociální služby, eventové a vzdělávací aktivity, stylingové služby, …
Jako na předcházejících snídaních proběhlo v první části stručné představení každého účastníka akce a aktivit jeho firmy. Většině prezentujících stačily 2 minuty na sdělení všeho důležitého. O přestávce s kávou a občerstvením se pak kontakty dále prohlubovaly při dvoustranných rozhovorech.  V druhé polovině programu jsme přivítali paní Evu Svobodovou, MBA, generální ředitelku Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, která představila aktivity této asociace a její současné projekty: „Fandíme řemeslu!“, „Podnikavá žena“, "Rodinné firmy"  a "Svou cestou-Young Business" pro začínající podnikatele. Zajímavou prezentaci odměnilo publikum potleskem.
Prezentace ke stažení

Z dotazníku, který měli možnost účastníci vyplnit, zazněla spokojenost s konceptem obchodních snídaní i průběhem celé akce. Žádaná témata na další setkání jsou: leadership, dotace pro malé firmy, obchod, marketing, vedení lidí, podnikatelský záměr a jeho prezentace, cestovní ruch, vzdělávání, dotace, hotelnictví, jak motivovat lidi k podnikání, podnikání v oblasti gastronomie.
šem účastníkům děkujeme za jejich čas, dotazy i připomínky.

Další fotografie, které zachycují atmosféru Snídaně, najdete ve Fotogalerii.

V nejbližších dnech připravíme další Obchodní snídani, která se bude konat v listopadu. Přesný datum i téma příští Snídaně oznámíme v nejbližších dnech na hlavní stránce projektu.

 

22. 4. 2014
_______________________________________________________________________

Dne 16. dubna 2014 proběhla v Centru vzdělávání Dvorana v Karlových Varech další Obchodní snídaně, které se zúčastnilo 23 osob z 12 společností. Setkání mělo již tradiční průběh – představení smyslu podnikatelských snídaní a krátké prezentace účastníků. Akci doplnila odborná přednáška Ing. Jitky Stoklasové z Katastrálního úřadu pro Karlovarský kraj na téma Změny v katastru nemovitostí související s novým Občanským zákoníkem, kde popsala novou terminologii, upravený vztah stavby a pozemku a změny v zápisu do katastru nemovitostí.

V těchto dnech připravujeme další Obchodní snídani, která se bude konat v průběhu června. Přesný datum i téma příští Snídaně oznámíme v nejbližších dnech na hlavní stránce projektu.
Všichni, kdo se setkání účastnili, budou informováni o připravovaných akcích.

Prezentace ke stažení:
Ing. Jitka Stoklasová: Změny v katastru nemovitostí související s novým Občanským zákoníkem/P>

Další fotografie, které zachycují atmosféru Snídaně, najdete ve Fotogalerii.

Všem účastníkům děkujeme za jejich čas, dotazy i připomínky.

 

3. 3. 2014
_______________________________________________________________________

Dne 27. 2. 2014 proběhla první Obchodní snídaně v Karlových Varech v Centru vzdělávání Dvorana. Téměř dvě desítky účastníků z řad ředitelů, majitelů nebo jednatelů 13 společností si přišly vyměnit své zkušenosti a navázat nové obchodní kontakty.

Jménem partnerů Snídaní - Karlovarské agentury rozvoje podnikání, p.o., firmy Poradkyně s.r.o. a Polypress s.r.o. bychom společně rádi poděkovali všem zúčastněným za přátelskou a otevřenou atmosféru, kterou vytvořili. Úvodním slovem zahájila setkání Jana Michková, ředitelka agentury (KARP) a sdělila účastníkům cíl a smysl tohoto neformálního dopoledního setkávání. Pak přišly na řadu krátké tří minutové prezentace přihlášených firem z různých oborů - finanční poradenství, vzdělávání, interiérový design, sociální a zdravotní služby, řešení výzkumných projektů se zaměřením na destinační management, hotelnictví a další služby.

Neméně důležitou částí Snídaně bylo osobní seznámení, výměna kontaktů a referencí během networkingové přestávky, která zároveň všem posloužila pro občerstvení. V druhé části Snídaně prezentovala Jana Michková téma "Spolupráce firem s vysokými školami", kde porovnala potřeby a požadavky firem na jedné straně a možnosti a nabídku služeb vysokých škol na straně druhé. Zároveň zmínila některé dosavadní úspěšné projekty spolupráce v Karlovarském kraji, které přinesly oběma stranám řadu benefitů.

Všem účastníkům děkujeme za jejich čas, dotazy i připomínky.

Vzhledem k tomu, že většina zúčastněných toto první setkání podnikatelů formou Obchodní snídaně přivítala, připravujeme další Obchodní snídani se zajímavými hosty na konec měsíce dubna. Přesný datum i téma příští Snídaně oznámíme v nejbližších dnech na hlavní stránce projektu.
Všichni, kdo se Snídaní účastnili, budou informováni o připravovaných akcích.

Prezentace ke stažení:
Jana Michková (KARP): Spolupráce firem s vysokými školami

Další fotografie, které zachycují přátelskou atmosféru Snídaně najdete ve Fotogalerii